Rosenholmportalen.dk

Tak til
 






  
05/05 2023

God rådgivning med klar besked og god service!??

Det er hvad der står på brevpapir og i annoncer fra ejendomsmæglerfirmaet John Frandsen A/S. Vi vil gerne lige benytte lejligheden til at fortælle om vores møde som »kunde« med det pågældende ejendomsmæglerfirma.

Vi er en familie med 3 børn, som har boet her i Grenaa de sidste 5 1/2 år, og for godt et år siden så vi os nødsaget til at sætte vores hus til salg, grundet en fyring/opsigelse (hvilket er en helt anden historie) for at flytte hen, hvor vi kunne få arbejde.
Vi valgte John Frandsen A/S, som kom med det bedste bud og virkede troværdige hvad angår mulighed for salg, pris, tid med videre... Nu et års tid senere er vi blevet meget klogere, og her er hvorfor:
1. Vi fik fra starten at vide, at det ikke ville være noget problem at sælge et hus i vores størrelse og med den beliggenhed det har til den udbudte pris.
2. Efter alle formaliteter er sat i gang (billeder, salgsopstilling, annoncering m. v.) venter man på interesserede købere - men intet sker!
3. Efter et par måneder henvender vi os selv igen til John Frandsen A/S, for at høre hvordan det går med salget. (Vi har i pågældende periode nemlig intet hørt fra dem siden salgsaftalen blev indgået!) Vi får telefonisk at vide, »at det jo nok er fordi Jeres hus ser lidt kedeligt ud udefra«. Det er da en melding, der vil noget, synes vi nok! Det er åbenbart sådan man sælger huse i pågældende ejendomsmæglerfirma.
4. Efter de famøse 6 måneder er gået (solgt eller gratis reklamerer man selvfølgelig med) vil vi gerne opsige aftalen, men den pågældende ejendomsmægler er på ferie, og vi vil blive kontaktet efter endt ferie. Dette sker ikke, og vi tager selv kontakt igen og får endnu engang at vide, at vi vil blive kontaktet. Det bliver vi også; desværre en aften vi ikke selv er hjemme. Efter at have lagt besked på den pågældendes mobilsvar, venter vi så endnu engang på en opringning, men vi hører igen intet tilbage.
5. Og så kommer det rigtig morsomme: 4 måneder efter dumper der pludselig en regning ind ad døren på lige knap 10.000,-kr. Betalingsbetingelser 8 dage netto! Endnu engang telefonisk kontakt til John Frandsen A/S, hvor vi så endelig kommer til at snakke med rette vedkommende, og bliver blankt afvist med en beklagelse over, at der var gået så lang tid med at sende denne regning.
Det må siges at være: »God rådgivning med klar besked og god service!!?«
Vi har efterfølgende hørt fra venner, bekendte og arbejdskolleger, og ja sågar fra vores egen bank, at vores bekendtskab med John Frandsen A/S ikke er enestående.

Med venlig hilsen
Charlotte og
Peter Hermansen
Snebærvej 23
8500 Grenaa

Kilde: grenå bladet

/jimmi


 

Tak til
 

Kort Nyt

Indsend dine egne nyheder og læserbreve til:
nyheder@djurslands.net

Vi mangler frivillige, der har lyst til at arbejde med nyheder på hele Djursland. Skriv til redaktion@djurslands.net hvis du vil give en hånd med.

Nyhedsstrøm

RSS nyhedsstrøm
Hent nyhederne fra din egen nyhedslæser eller vis dem pÃ¥ din hjemme­side.

Net Nyt
Problemer med din opkobling? - Check Netstatus her

Download programmer for sikring af din PC - her

Brug for antispam til din mailserver - antispam